Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu provozovatele. O odeslání zboží k reklamaci nás informujte. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura).
Lhůta pro vyřízení reklamace: Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo ostatní vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, používáním výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze.
V případě, že zásilka jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti zásilku nepřebírejte. Případně si vyžádejte u řidiče zápis, kde se poznačí, že jste převzali zásilku se známky poškození.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
-Záruka se nevztahuje na zboží mechanicky poškozené.
- Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí), Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Neodborným zacházením.
- Poškození zboží živly.
- Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě tzn. Výrobek, či zboží bylo používáno u při zjištění vady dál.
Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
- Změna barvy látek díky UV záření
- Žmolkování přírodních látek.
- Změna barvy látek díky propocení.
Více informací naleznete v obchodních podmínkách, případně nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím emailu: info@kidiloo.cz.